Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

SPRZEDAŻ RELACYJNA

czas trwania:18 godzin, czyli 2 dni
tematyka: sprzedaż i marketing   »   techniki sprzedaży

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

- zwiększenie kompetencji komunikacyjnych sprzedawców w kontakcie z różnymi klientami
- zwiększenie autorefleksji na temat własnej roli w dynamice kontaktu z klientem
- doskonalenie umiejętności zaspokajania potrzeb klienta w procesie sprzedaży
- integrowanie umiejętności i wiedzy w warsztat handlowca
- budowanie wizerunku własnej osoby z wykorzystaniem naturalnych potencjałów związanych z głosem, komunikacją niewerbalną, wyglądem, itp..
- doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
- zdobycie wiedzy na temat mechanizmów działania psychomanipulacji, praktyczne ćwiczenie ich działania i przeciwdziałania im.

^ na początek ^

program:

Tematyka szkolenia:

1. Klient – źródło wszystkich odpowiedzi. Co i w jaki sposób przekazać?
- style przetwarzania informacji
- umiejętność nawiązywania kontaktu jako podstawa rozumienia klienta
- wzorce zachowań klienta jako podstawa planowania relacji

2. Autoprezentacja – jak skutecznie pokazać siebie.
- Głos narzędziem komunikacji. Doskonalenie emisji głosu, artykulacji, intonacji, wyrażania ekspresji.
- Spójność głosu i treści
- Panowanie nad głosem i oddechem. Wywoływanie efektu zainteresowania, koncentracji, aktywizacji odbiorcy.
- Werbalne i niewerbalne aspekty nawiązywania kontaktu, czyli o gestach, które są żywe
- Autoprezentacja jako proces dwustronny
- Emocje w kłębku, czyli jak sobie radzić z tremą oraz emocjami wywołanymi przez reakcję odbiorców
- Ja jako całość; jak działam? Co wyrażam?, Jak wpływam na innych?

3. Dynamika relacji interpersonalnych, czyli o tym, co się dzieje w relacjach międzyludzkich?
- Czynniki świadome i nieświadome w kształtowaniu relacji
- To, na co zwracam przede wszystkim uwagę - koncentracja na różnych aspektach relacji z klientem i co z tego wynika. Jak dostrzegać to, co wcześniej było niewidzialne?
- Różne punkty widzenia tej samej rzeczy - diabelskie koło relacji. O tym, jak łatwo znaleźć się w sytuacji trudnej i konsekwentnie w niej pozostawać.
- Kiedy wszystko się powtarza. Pozycje życiowe, jako wzorce bycia w relacji z drugą osobą.
- Gry interpersonalne. O współtworzeniu sytuacji trudnych oraz korzyściach i niekorzyściach z tego wynikających.
- O czym teraz rozmawiamy? Poziomy logiczne w rozumieniu siebie i drugiej osoby. Diagnozowanie przyczyn zachowania innych. Sposoby dokonywania zmian w relacji z drugą osobą.
- Typowe trudne sytuacje w kontaktach z klientami, co oznaczają i jak sobie w nich radzić?

4. Negocjacje
- Style negocjacyjne. Od czego wszystko się zaczyna? Indywidualne tendencje do przyjmowania stylu negocjacyjnego
- Przygotowanie do negocjacji – trzy perspektywy spojrzenia na sytuację negocjacyjną; pytania kartezjańskie; określanie celów; BATNA
- Przebieg procesu negocjacyjnego; fazy negocjacji; wybór strategii; rola zespołów negocjacyjnych;
- Negocjowanie z trudnym partnerem; Jaki partner jest dla mnie trudny i jak to wykorzystać?
- Różnice międzykulturowe. O zwyczajach, które są niezwyczajne.
- Kobiety i mężczyźni w negocjacjach
- Psychomanipulacje i gry psychologiczne w negocjacjach – rodzaje psychomanipulacji, metody rozpoznania i radzenia sobie z nimi; nieświadome tendencje do wchodzenia w gry, typowe gry negocjacyjne
- Techniki negocjacyjne i sposoby przeciwdziałania im

5. Ja, jako handlowiec.
- W czym jestem mocny, czyli co w sobie rozwijać? Autoanaliza własnych mocnych stron, oraz o tym, kiedy mogą stać się moją słabością?
- Drabina rozwoju, czyli gdzie jestem i dokąd zmierzam? Własny program rozwoju kompetencji handlowca.

^ na początek ^

certyfikaty:

Imienne potwierdzajace nabyte umiejetności

^ na początek ^

metodologia:

Szkolenie realizowane jest na trzech poziomach:

• nabywanie wiedzy (poziom teoretyczny),
• rozwój umiejętności, kompetencji (poziom praktyczny),
• rozpoznawanie indywidualnych predyspozycji (poziom osobistych kompetencji).

Cwiczenia oparte są o najefektywniejszy model uczenia się dorosłych: obserwacja – analiza – planowanie – działanie (cykl uczenia się Kolba).
Szkolenie odbywa się w formie psychologicznego treningu umiejętności z wykorzystaniem metod aktywizujących m.in.: gier symulacyjnych; ćwiczeń w małych grupach; symulacji realnych zdarzeń, z jakimi spotykają się uczestnicy szkolenia w trakcie pracy; analizy przypadków (case study) a także uzupełniająco mini - wykładów, prezentacji i kwestionariuszy.

^ na początek ^

grupa docelowa:

Program szkolenia, który dla Państwa przygotowaliśmy, powstał z przekonania o tym, że skuteczność w handlu wynika z umiejętności integrowania wiedzy, umiejętności
i cech osobowości pracowników, oraz budowania kultury współpracy z klientem przez dział handlowy.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które mają już podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu komunikowania się oraz technik sprzedaży.

^ na początek ^