Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

czas trwania:16 godzin, czyli 2 dni
tematyka: sprzedaż i marketing   »   obsługa klienta

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Wstępne cele szkolenia

Celem tego szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skuteczniejszego reagowania na obiekcje zgłaszane przez klientów.

Po szkoleniu, uczestnicy zajęć będą:

- potrafili wykorzystywać zgłaszane obiekcje jako źródło informacji o kliencie - jego sposobie myślenia, jego motywacji i potrzebach,

- potrafili skuteczniej rozwiewać wątpliwości klientów, odwołując się do takich argumentów, które mogą danego klienta skutecznie przekonać,

- umieli stosować kilkanaście podstawowych technik zbijania obiekcji, a także tworzyć na bazie otrzymanej wiedzy swoje własne,

- potrafili unikać najczęściej popełnianych błędów związanych z reakcjami na obiekcje.

Cele szczegółowe szkolenia są ustalane wspólnie z Klientem.

NAJLEPSZE SZKOLENIA W B&O NAVIGATOR!

^ na początek ^

program:

O tym, jak zakończy się proces sprzedaży, decyduje wiele czynników. Doświadczeni handlowcy wskazują tu przede wszystkim na jeden podstawowy - umiejętność rozwiewania wątpliwości. Wątpliwości, które towarzyszą niemal każdemu klientowi podczas zawierania każdej prawie transakcji.

Jeżeli chcesz więc dowiedzieć się, jak sprawić, aby zgłaszane przez klienta obiekcje pracowały na Twoją korzyść, czytaj dalej! O tym właśnie jest to szkolenie!

Wstępny program szkolenia

1. ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY – Z CZYM ZACZYNAMY I DO CZEGO TO ZMIERZA.
- pierwsze wrażenie, otwarcie sprzedaży,
- badanie potrzeb klienta, rozpoznanie dominujących motywów zakupu,
- prezentowanie rozwiązań,
- zbijanie obiekcji, rozwiewanie wątpliwości,
- finalizowanie sprzedaży.

2. OBIEKCJE, CZYLI GDZIE ZACZYNA SIĘ PRAWDZIWA SPRZEDAŻ!
- miejsce obiekcji w procesie sprzedaży,
- kiedy występują obiekcje i czym mogą być spowodowane,
- czym tak naprawdę są obiekcje.

3. ŹRÓDŁA OBIEKCJI - SKĄD BIORĄ SIĘ WĄTPLIWOŚCI NASZYCH KLIENTÓW.
- psychologia sprzedaży, czyli czego potrzebuje klient
- potrzeby merytoryczne związane z cechami produktu i warunkami sprzedaży
- potrzeby psychologiczne – dlaczego klient jeszcze z Tobą rozmawia?

* Obiekcje związane z osobą klienta:
- typy klientów, style myślenia i metaprogramy,
- obiekcje a uprzednie doświadczenia klienta z firmą, produktem czy usługą,

* Obiekcje związane ze sprzedawanym produktem czy usługą

* Obiekcje związane z sytuacją sprzedażową:
- obiekcje a dotychczasowy przebieg procesu sprzedaży,
- obiekcje związane z osobą sprzedawcy,

4. KLASYFIKACJA OBIEKCJI
* Wymówki, czyli obiekcje pozorne - zbywające,
* Prawdziwe zastrzeżenia:
- pytania o informacje,
- dotyczące produktu, usługi i warunków sprzedaży.

5. PODSTAWOWE TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI.
* Po co klientowi te obiekcje i jak sprzedawca może z nich skorzystać?
* Najczęstsze potrzeby klienta zgłaszającego obiekcję:
- wykorzystanie obiekcji do badania wiarygodności klienta,
- obiekcje jako informacje zwrotne o dotychczasowym procesie sprzedaży,
- obiekcje jako informacje o kliencie, jego sposobie myślenia i celach.

* Czy i kiedy warto walczyć z obiekcjami?

* Szkoła przetrwania, czyli jak nie stracić głowy?
- co zrobić, aby zgłaszane obiekcje nie wytrąciły cię z równowagi,
- jak celowo wywoływać pożądane obiekcje i odnajdować się w znanym terenie,

*Podstawowe błędy w reagowaniu na obiekcje: bagatelizowanie, polemizowanie i konfrontacja, rezygnacja.

* Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
- KIZy,
- umiejętne argumentowanie,
- dowody,
- autorskie techniki opracowane w B&O Navigator.

^ na początek ^

certyfikaty:

Certyfikat B&O Navigator

^ na początek ^

metodologia:

Szkolenie ma charakter warsztatowy.

^ na początek ^

grupa docelowa:

Pracownicy działów handlowych

^ na początek ^

materiały szkoleniowe:

Cena szkolenia wewnętrznego obejmuje:
- Rozpoznanie i analizę potrzeb szkoleniowych pod kątem Państwa firmy,
- Przygotowanie programu szkolenia,
- Przeprowadzenie szkolenia,
- Materiały szkoleniowe (podręcznik, ćwiczenia, handout"s, testy),
- Materiały piśmiennicze,
- Certyfikaty ukończenia szkolenia,
- Raport poszkoleniowy.

^ na początek ^