Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

Organizator szkolenia

Nowe Horyzonty Świat Sukcesu

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Podstawowymi celami treningu są:
• rozwijanie umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy w zespole
• przekraczanie barier komunikacyjnych
• wypracowanie umiejętności rozpoznawania struktur komunikacyjnych w wypowiedziach współpracowników
• dostarczenie skutecznych sposobów pozafinansowej motywacji pracowników
• wzmocnienie zaangażowania w wykonywane zadania
• zwiększenie poczucia tożsamości z firmą

^ na początek ^

program:

I. KOMUNIKACJA A MOTYWACJA PODWŁADNYCH

1. Informacja a interpretacja w procesie wymiany informacji.
2. Odkrywanie intencji stojących za określonymi zachowaniami.
3. Przekaz werbalny i niewerbalny w kontakcie.
4. Zasady porozumiewania się pozwalające uniknąć błędów i zniekształceń.
5. Określanie celów komunikacji.
6. Nawiązanie kontaktu, dopasowanie do rozmówcy oraz przejęcie prowadzenia w komunikacji.
7. Dopasowanie niewerbalne: głosem i ciałem.
8. Dopasowanie werbalne: parafraza i retransmisja.

II. EFEKTYWNE NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA SIĘ

1. Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania.
2. Oddzielanie struktury od treści wypowiedzi w celu zwiększenia wywieranego wpływu.
3. Różne style porozumiewania się: wzrokowy, słuchowy, czuciowy.
4. Umiejętność mówienia językiem różnych osób i dotarcia do każdego pracownika.

III. JĘZYK W KOMUNIKACJI Z PODWŁADNYMI

1. Sposoby przekazywania komunikatu.
2. Techniki uszczegóławiania – zastosowanie Metamodelu.
3. Umiejętność zadawania właściwych pytań.
4. Klaryfikowanie obiekcji i wyjaśnianie wątpliwości rozmówcy.

IV. WZMACNIANIE MOTYWACJI I AUTOMOTYWACJI

1. Czynniki, które motywują do działania: wartości i cele indywidualne.
2. Strategie motywacyjne – odkrywanie i wykorzystywanie ich w celu wzmacniania zaangażowania w działanie.
3. Budowanie pozytywnego nastawienia oraz przekonań wspierających aktywność i odpowiedzialność.
4. Sposoby unikania wypalenia, radzenie sobie ze stresem.
5. Angażowanie pracowników w ustalanie standardów wysokiego poziomu wykonania zadań.

^ na początek ^

certyfikaty:

TAK

^ na początek ^