Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Warsztaty pozwolą Państwu:
• wypracować metodologię rozpatrywania reklamacji
• trafnie identyfikować reklamacje zasadne i niezasadne
• poznać metody radzenia sobie z obiekcjami i krytyką klienta
• wykorzystać techniki perswazyjne w sytuacjach trudnych w obsłudze

^ na początek ^

program:

1. REKLAMACJE W OBSŁUDZE: Czym są? Jakie są ich źródła? Co o nich myśleć?
2. REKLAMACJE ZASADNE – PROCEDURA ROZPATRYWANIA: Kiedy klient ma rację? Jakie są poszczególne kroki postępowania?
3. REKLAMACJE NIEZASADNE – ASERTYWNA ODMOWA: Co powiedzieć, gdy trzeba odmówić? Jak zadbać o dalsze relacje z klientami?
4. KOMUNIKACJA W PROCESIE REKLAMACYJNYM: Jak zebrać potrzebne informacje od klienta? W jaki sposób przekazać mu decyzje?
5. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA: Czy warto obawiać się obiekcji? Co najczęściej się klientom nie podoba? Jakie są najskuteczniejsze metody odpierania zarzutów?
6. KRYTYKA ZE STRONY KLIENTA: Kiedy klient nas krytykuje? Jak podejść do skutecznej obsługi reklamacji? Jak „zadowolić” niezadowolonego klienta?
7. PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWU: Jakie są mechanizmy wywierania wpływu na ludzi? Co wchodzi w skład technik perswazyjnych stosowanych w obsłudze klienta?

^ na początek ^

certyfikaty:

tak

^ na początek ^

metodologia:

METODA [SIC!]

Nasze szkolenia są SKUTECZNE.
Każdorazowo dopasowujemy formę zajęć do zdefiniowanych potrzeb Klienta. Korzystamy z szerokiej gamy technik szkoleniowych, takich jak: prezentacja trenera, trening grupowy i indywidualny, inscenizacja (odgrywanie ról), dyskusja moderowana, studium przypadku, gry i symulacje, praca w grupach, filmy instruktażowe i wiele innych.

Nasze szkolenia są INTERAKTYWNE.
Opierając się na doświadczeniu, badaniach i najnowszych trendach w branży szkoleniowej, które wyraźnie wskazują na przewagę formy warsztatowej nad wykładową, stosujemy taką formę zajęć, które
w maksymalnym stopniu angażują wszystkich uczestników. Prezentacje trenera ograniczane są do minimum i stanowią zazwyczaj wprowadzenie bądź podsumowanie merytoryczne wykonanych ćwiczeń.

Nasze szkolenia są CIEKAWE.
Dbamy również o to, aby prowadzone przez nas zajęcia były interesujące zarówno pod względem treści jak i formy. Niejednokrotnie intrygujemy, zaskakujemy, rozbawiamy i przykuwamy uwagę naszych uczestników, dlatego też na naszych warsztatach nikt nigdy się nie nudzi.

^ na początek ^