Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

Organizator szkolenia

Euro Info Group Sp. z o.o.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Wprowadzenie do grafiki 3D oraz kompletny przewodnik po najważniejszych funkcjach i zastosowaniach uznawanego za standard branżowy pakietu 3D.

^ na początek ^

program:

Podstawy teoretyczne pracy z grafiką 3D;
- Podstawy pracy w pakiecie 3D na przykładzie programu Maya;
- Interfejs programu Maya;
- Koncepcja projektu i organizacja sceny 3D;
- Podstawowe operacje na obiektach;
- Modelowanie w oparciu o wielokąty i powierzchnie podpodziału (subdivision surfaces);
- Modelowanie w oparciu o powierzchnie NURBS;
- Tworzenie i edycja map współrzędnych UV;
- Tworzenie i edycja map tekstur przy wykorzystaniu programów Adobe Photoshop oraz Maxon BodyPaint;
- Oświetlenie i rendering: reguły oświetlania sceny 3D za pomocą różnych źródeł światła (w tym IBL oraz Global Illumination); kontrolowanie cieni; przegląd możliwości modułu renderującego Mental Ray w zakresie tworzenia realistycznych obrazów i animacji 3D;
- Podstawy animacji;
- Podstawy tworzenia i animowania postaci: konstruowanie szkieletu, mięśni i realistycznie odkształcającej się powłoki;
- Podstawy dynamiki obiektów w scenach statycznych i animacjach: interakcja pomiędzy ciałami sztywnymi, giętkimi i sprężystymi; dynamika tkanin; dynamika włosów, futra i sierści;
- Podstawy symulacji zjawisk fizycznych: emisja cząsteczek i interakcja cząsteczek z obiektami w scenie;
- Kompletowanie projektu i prezentowanie zwizualizowanych scen statycznych oraz animacji.

^ na początek ^