Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

Organizator szkolenia

Elżbieta Żurek

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

W jaki sposób umiejętnie budować pozytywny wizerunek firmy, korporacji, organizacji i instytucji oraz kształtować politykę informacyjną w kryzysie? Jak w trudnych sytuacjach prezentować na forum niepopularne decyzje oraz opinie? W jaki sposób wzmacniać siłę przekonywania? Jak z klasą radzić sobie z adwersarzami i trudnymi słuchaczami? W jaki sposób umiejętnie komunikować się z mediami masowymi, kiedy firma, organizacja lub instytucja znajdzie się w sytuacji trudnej lub kryzysowej? Zapraszamy na praktyczne szkolenie o charakterze treningu „Wystąpienia publiczne i medialne w kryzysie”.

Szkolenie prowadzi Elżbieta Żurek, autorka książki „Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka”.

Szkolenie realizowane jest w formule dedykowanej (zamkniętej) oraz otwartej.

Zapraszamy także na indywidualne sesje szkoleniowo-doradcze z tego zakresu.

Szczegóły: www.elzbietazurek.com

^ na początek ^

program:

1. Jak zmienić w sukces sytuację kryzysową, w jakiej znalazła się firma, korporacja, instytucja i organizacja
• Narzędzia Public Relations i ich praktyczne wykorzystanie w kryzysie
• Instrumenty kształtowania pozytywnego wizerunku publicznego oraz medialnego

2. Działania antykryzysowe a wystąpienia publiczne i medialne liderów, przedstawicieli zarządu, menedżerów, rzeczników
• Komunikacja wewnętrzna oraz z otoczeniem korporacyjnym a wystąpienia na forum
• Charyzmatyczny lider i jego rola w organizacji, której grozi kryzys wizerunkowy

3. Specyfika wystąpień w środkach masowego przekazu w sytuacjach trudnych i kryzysowych
• Wystąpienia w mediach podczas kryzysu na przykładach: wypowiedzi eksperckie, wywiady, exposé
• Przygotowanie do konferencji prasowych i briefingów

4. Umiejętności osobiste mówców podczas wystąpień publicznych oraz medialnych w kryzysie
• W jaki sposób w sytuacjach kryzysowych przedstawiać na forum niepopularne opinie i trudne decyzje?
• W jaki sposób w kryzysie odpowiadać na trudne pytania przedstawicieli środków masowego przekazu?

Copyright by Elżbieta Żurek 2011. Program szkolenia objęty prawem autorskim - kopiowanie, modyfikowanie, publikowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez zgody autorki zabronione.

^ na początek ^

metodologia:

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Odbywa się w kameralnej grupie słuchaczy. W planie zajęć przewidziano praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem kamery, w których udział biorą wszyscy uczestnicy (nagrany materiał prezentowany jest na forum, a następnie podlega analizie oraz szczegółowemu omówieniu przez trenera). Poza ćwiczeniami praktycznymi wiodącymi formami szkolenia są: dyskusja moderowana, wykład interaktywny, praca w zespołach zadaniowych. Każda osoba, biorąca udział w treningu, otrzymuje od trenera feedback w formie wskazówek rozwojowych na przyszłość.

W czasie szkolenia realizowane są m.in. następujące ćwiczenia praktyczne:
• Wystąpienie publiczne na zadany temat
• Wystąpienie na forum w kryzysie
• Wypowiedź ekspercka w telewizji
• Wywiad telewizyjny w sytuacji trudnej i kryzysowej

^ na początek ^

grupa docelowa:

Szkolenie szczególnie polecamy tym osobom reprezentującym firmy, korporacje, organizacje i instytucje, które w trudnych sytuacjach występują publicznie oraz prezentują na forum swoje decyzje, czyli: liderom, prezesom, dyrektorom, menedżerom. Udział w zajęcia proponujemy także osobom, których zadaniem jest kształtowanie w kryzysie pozytywnych relacji ze środkami masowego przekazu, między innymi: rzecznikom prasowym, ekspertom ds. Public Relations, przedstawicielom zarządu.

^ na początek ^