Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

MAKSYMALIZACJA WYNIKÓW POPRZEZ ZARZĄDZANIE WSKAŹNIKAMI SPRZEDAŻY

czas trwania:8 godzin, czyli 1 dni
tematyka: sprzedaż i marketing   »   zarządzanie sprzedażą
cena netto:

5000

cena brutto:

* co zawiera cena szkolenia »

6150,00

Organizator szkolenia

Piąta Aleja

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Analiza wskaźników stanowi jedno z najważniejszych narzędzi do zarządzania sprzedażą w małych, średnich i dużych salonach – podczas szkolenia prezentujemy wszystkie sposoby i aspekty wielorakich analiz. Uczestnicy szkolenia nabywają wiedzę z zakresu przygotowywania, weryfikacji oraz analiz danych.

^ na początek ^

program:

Program szkolenia obejmuje:
- przedstawienie wszystkich wskaźników sprzedaży m.in. capture rate, hit rate, average basket, UPT, conversion rate, effective rate oraz inne weryfikujące wydajność pracowników
- sposoby oceny i rola analizy dynamiki zmian wskaźników
- konkretne przykłady analiz mieszanych wykazujące wartości utraconych obrotów
- budowanie scenariuszy działań na podstawie analizy wskaźników
- analizy utraconych korzyści na podstawie wskaźników sprzedaży
- narzędzia do zarządzania wskaźnikami

^ na początek ^

certyfikaty:

Tak

^ na początek ^

metodologia:

Każdy temat szkolenia podzielony jest na część teoretyczną i praktyczną, która obejmuje warsztaty, ćwiczenia i dyskusje w grupach.
W ramach szkoleń przeprowadzanych w grupach do 10 osób klient otrzymuje charakterystykę uczestników, obejmującą mocne i słabe strony oraz wskazówki rozwoju zawodowego

^ na początek ^

grupa docelowa:

Szkolenie kierujemy do:
- do właścicieli wszystkich jednostek sprzedażowych w których głównym wskaźnikiem sukcesu są wyniki sprzedaży produktu
- do kierowników / pracowników sklepów detalicznych
- do kierowników/ pracowników działów sprzedaży

^ na początek ^