Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

WARSZTATY ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH, TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z KONFLIKTAMI

czas trwania:3 dni
tematyka: umiejętności osobiste   »   efektywność osobista
cena netto:

1790

cena brutto:

2201,70* co zawiera cena szkolenia »

terminy:

Brak wolnych terminów!

Aby poznać najbliższe wolne terminy
skorzystaj z formularza zapytań on-line

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Cele szkolenia:
 Poznanie dynamiki konfliktu
 Rozpoznanie własnych sposobów zachowania w sytuacji konfliktu
 Rozwijanie umiejętności rozumienia istoty konfliktu
 Wypracowanie adekwatnych do celów firmy sposobów radzenia sobie z konfliktami
 Kształcenie partnerskiej postawy w rozwiązywaniu konfliktów
 Zwiększanie efektywności porozumiewania się z innymi poprzez rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji
 Doskonalenie umiejętności stawiania granic w sytuacjach interpersonalnych - dbanie o własne interesy w harmonii z otoczeniem
 Doskonalenie umiejętności zastosowania technik mediacji i negocjacji.

^ na początek ^

program:

1. Czym jest konflikt?
- Teoria konfliktu - tradycyjne i współczesne poglądy na konflikt.
- Skąd się biorą konflikty? Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.
- Poziomy i przebieg konfliktu. Konflikt jako nieodłączny element zespołu.
- Typy zachowań uczestników konfliktu: uległość, agresja, zachowania bierno-agresywne, manipulacja – możliwości i ograniczenia każdego stylu zachowań
- Rodzaje konfliktów w organizacji:
- konflikty danych,
- strukturalne,
- relacji,
- interesów,
- wartości;
- Twórczy potencjał konfliktów. Motywowanie do zmian.

2. Rozwiązywanie konfliktów:
- Umiejętności psychospołeczne pomocne w konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów.
- Rola postrzegania i interpretacji w rozwiązywaniu konfliktów.
- Style komunikacji – jak rozmawiają strony konfliktu? Zasady pracy z konfliktami w relacji Dorosły-Dorosły.
- Typy postaw interpersonalnych Thomasa Harrisa.
- Różne strategie rozwiązywania konfliktów:
- dominacja i tłumienie
- kompromis
- integrujące rozwiązywanie problemów

3. Asertywność w konflikcie:
- Nieporozumienia wokół pojęcia asertywności.
- Prawa asertywności oraz wpływ z ich korzystania na radzenie sobie z konfliktami.
- Obrona własnego terytorium psychologicznego.
- Asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy w konflikcie.
- Obrona własnych opinii i przekonań.
- Krytyka konstruktywna.
- Koncentracja na rozwiązaniach.
- Pozytywne informacje zwrotne
- Asertywne reagowanie na oceny i krytykę.
- Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych. -- Techniki obrony przed manipulacją.

4. Mediacje:
- Specyfika mediacji w życiu zawodowym.
- Rola mediatora.
- Zasady mediacji.
- Alternatywy w mediacji.

5. Negocjacje:
- Proces negocjacji i jego etapy.
- BATNA - opracowanie alternatywy swojej i partnera.
- Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.
- Zasady stylu rzeczowego - zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu.

Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.

^ na początek ^

certyfikaty:

CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA

^ na początek ^

metodologia:

METODYKA ZAJĘĆ:
 Prezentacje multimedialne
 Dyskusja moderowana
 Ćwiczenia indywidualne, zespołowe i grupowe
 Odgrywanie ról
 Prezentacja fragmentów filmów DVD
 Symulacje grupowe
 Sesje plakatowe.

^ na początek ^

grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej oraz pracowników wszystkich komórek organizacyjnych w przedsiębiorstwie.

UWAGA! Istnieje możliwość rezerwacji miejsca dla osoby towarzyszącej (215,00 zł /doba – pełny pakiet: nocleg, śniadanie, obiad, kolacja).

^ na początek ^

 
Zapytaj Firmę
treść:
email:
Wyślij