Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

RECEPTA NA KRYZYS: WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKÓW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA DO ZWIĘKSZENIA OBROTÓW

czas trwania:8 godzin, czyli 1 dni
tematyka: sprzedaż i marketing   »   obsługa klienta
cena netto:

990

cena brutto:

1217,70* co zawiera cena szkolenia »

terminy:

Brak wolnych terminów!

Organizator szkolenia

Kongres Sprzedaż

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Warsztat kierujemy do osób zarządzających pracownikami kontaktującymi się z Klientami: zarówno jako sprzedawcy, jak i pracownicy obsługi. Omówimy jak zwiększać efektywność sprzedawców oraz jak wykorzystywać potencjał pracowników obsługi do sprzedaży produktów.
Omówimy konkretne rozwiązania, które wdrożyli nasi Klienci oraz benchmarki rynkowe: modele rozmów z Klientami; standardy zachowań menedżerów, które wspierają sprzedaż; przykłady kompleksowych rozwiązań zarządzanych przez HR, czy Szefów Sprzedaży.
Przedstawimy, jak to zrobić, żeby te działania przynosiły wymierne efekty. Zapoznamy Państwa z metodą Success Case Method, dzięki której możemy sprawdzić, jakie działania pracowników przynoszą efekty, a jakie nie. I w związku z tym, w które z nich warto inwestować.

^ na początek ^

program:

W czasie warsztatu poznasz narzędzia, których efektem jest:
 Poprawienie wskaźnika RETENCJI
 Zmniejszenie zjawiska CHURNU i wykorzystanie go do wzmocnienia pozycji na rynku
 Lepsze UPRODUKTOWIENIE Klientów (cross–selling, up–selling)
 Lepsza PRACA NA POTENCJALE OBECNYCH KLIENTÓW (zarządzanie informacjami o Kliencie, m.in. przy użyciu CRM)
 FAIR PLAY jako wyróżnik konkurencyjny, pomagający w zwiększaniu lojalności Klientów,
 Idea CEM jako wsparcie dla sił sprzedaży.

^ na początek ^

certyfikaty:

tak

^ na początek ^

grupa docelowa:

Warsztat kierujemy do osób zarządzających pracownikami kontaktującymi się z Klientami: zarówno jako sprzedawcy, jak i pracownicy obsługi.

^ na początek ^