Szukaj szkolenia

słowo kluczowe

typ szkolenia

tematyka szkolenia

termin szkolenia

cena szkolenia otwartego

firma

 
 
Subskrybuj szkolenia.nf.pl
Nieruchomości
Domiporta.pl
 
Zainteresowało Cię to szkolenie? Poleć je swoim znajomym.
Twoje imię i nazwisko:
Twoj email:
Email znajomego, któremu chcesz polecić szkolenie:

Lojalność i zaangażowanie pracowników

czas trwania:16 godzin, czyli 2 dni
tematyka: zarządzanie zespołem   »   motywowanie

Ważne!

Aby poznać szczegóły oferty szkolenia zamkniętego
skorzystaj z formularza zapytań on-line

Organizator szkolenia

High5 Training Group

High5 Training Group

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami

kontakt

pokaż dane kontaktowe

 

cel szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających zespołami pracowniczymi oraz do pracowników działów HR.

^ na początek ^

program:

Lojalność i zaangażowanie pracownikówJak możemy zwiększyć lojalność i zaangażowanie wśród pracowników?Cel i zakres szkoleniaOdbiorcy:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających zespołami pracowniczymi oraz do pracowników działów HR.

Korzyści ze szkolenia: Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do tematu lojalności:
    •  jak odróżnić lojalnych pracowników od nielojalnych z punktu widzenia podwładnych i z punktu widzenia szefów?
    • jak długo można być lojalnym?
    • powody dla których organizacje powinny się zajmować zjawiskiem lojalności i dbać o pracowników,
    • światowe trendy i praktyki HRM w zakresie zwiększania satysfakcji pracowników z pracy,
  2. W jaki sposób badać lojalność pracowników - techniki:
    • dane liczbowe z dokumentów administracji personalnej,
    • badanie satysfakcji pracowników w firmie,
    • anonimowe ankiety i analiza wyników aktywności pracowniczej,
    • rozmowy z pracownikami prowadzone przez HR, przełożonych i konsultantów zewnętrznych.
  3. Powody braku zaangażowania pracowników:
    • wartości pokolenia X kontra Y oraz ich związek z czynnikami motywującymi
    • okoliczności kiedy lojalny pracownik zamienia się w „czarną owcę" 
    • brak celu, sensu i pasji w pracy, w jaki sposób można je zweryfikować?
  4. Związek pomiędzy motywacją a lojalnością pracowników
    • czy pracownika zmotywowanego do pracy można uznać jednocześnie za lojalnego?
    • czy pracownik lojalny musi wykazywać się automatycznie dużym zaangażowaniem?
  5.  Rola HR w kształtowaniu lojalności i zaangażowania pracowników
    • komunikowanie wizji, misji i celów pracownikom
    • rekrutacja pracowników, których będzie można zaangażować dostępnymi narzędziami
    • ustanowienie indywidualnej gratyfikacji osiągnięć
    • wdrażanie projektów angażujących wszystkich pracowników (a nie tylko liderów) zgodnych z ich potencjałem zainteresowaniami 
    • wprowadzenie systemu benefitów, niezwiązanych bezpośrednio ze stanowiskiem pracy
    • wprowadzenie kafeteryjnego systemu czynników motywujących 
    • indywidualne programy lojalnościowe czyli „złote klatki" dla wybitnych
    • wprowadzenie internetowych i tradycyjnych płaszczyzn komunikacji wewnętrznej
  6. Rola przełożonego w budowaniu lojalności
  7. W jaki sposób kultura organizacyjna sprzyja lojalności i maksymalnemu zaangażowaniu pracowników?
  8. Postawy wobec pracowników, którzy chcą odejść z organizacji
    • czy warto za wszelką cenę zatrzymywać pracowników, którzy złożą wypowiedzenie?
    • czy warto dawać drugą szansę pracownikom, którzy odeszli z organizacji a chcą do niej powrócić?
Szkolenia zamknięte dla firm

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego (zamkniętego) dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

^ na początek ^

certyfikaty:

tak

^ na początek ^

grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających zespołami pracowniczymi oraz do pracowników działów HR.

^ na początek ^

 
Zapytaj Firmę
treść:
email:
Wyślij