0 Godzin, 0 Dni

AutoDesk Maya Podstawowy

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Wprowadzenie do grafiki 3D oraz kompletny przewodnik po najważniejszych funkcjach i zastosowaniach uznawanego za standard branżowy pakietu 3D.

  • Podstawy teoretyczne pracy z grafiką 3D;
    - Podstawy pracy w pakiecie 3D na przykładzie programu Maya;
    - Interfejs programu Maya;
    - Koncepcja projektu i organizacja sceny 3D;
    - Podstawowe operacje na obiektach;
    - Modelowanie w oparciu o wielokąty i powierzchnie podpodziału (subdivision surfaces);
    - Modelowanie w oparciu o powierzchnie NURBS;
    - Tworzenie i edycja map współrzędnych UV;
    - Tworzenie i edycja map tekstur przy wykorzystaniu programów Adobe Photoshop oraz Maxon BodyPaint;
    - Oświetlenie i rendering: reguły oświetlania sceny 3D za pomocą różnych źródeł światła (w tym IBL oraz Global Illumination); kontrolowanie cieni; przegląd możliwości modułu renderującego Mental Ray w zakresie tworzenia realistycznych obrazów i animacji 3D;
    - Podstawy animacji;
    - Podstawy tworzenia i animowania postaci: konstruowanie szkieletu, mięśni i realistycznie odkształcającej się powłoki;
    - Podstawy dynamiki obiektów w scenach statycznych i animacjach: interakcja pomiędzy ciałami sztywnymi, giętkimi i sprężystymi; dynamika tkanin; dynamika włosów, futra i sierści;
    - Podstawy symulacji zjawisk fizycznych: emisja cząsteczek i interakcja cząsteczek z obiektami w scenie;
    - Kompletowanie projektu i prezentowanie zwizualizowanych scen statycznych oraz animacji.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce