8 Godzin, 1 Dni

KEY ACCOUNT MANAGEMENT - Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • •Pogłębienie wiedzy na temat zasad obsługi klienta kluczowego

    •Przeanalizowanie procesy sprzedaży i negocjacji pod kątem klienta strategicznego

    •Poznanie zasad tworzenia strategii współpracy z klientami

    •Rozszerzenie wiedzy na temat metod identyfikowania klientów kluczowych

  • 1. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZOWEGO

    •Definicja klienta kluczowego
    •Segmentacja - jak wyłonić najbardziej wartościowych klientów
    •Identyfikacja obszarów strategicznych z punktu widzenia klienta kluczowego
    •Identyfikacja obszarów strategicznych z punktu widzenia dostawcy usług / produktów
    •Kluczowi klienci jako źródło zysków

    2. FIRMA ZORIENTOWANA NA KLIENTA KLUCZOWEGO
    • Kształtowanie modelu współpracy
    •Jak zbudować zespół do obsługi klienta kluczowego - zasoby ludzkie i rzeczowe niezbędne do efektywnej pracy
    •System raportowania i monitorowania sprzedaży dla KAM-ów
    •Oczekiwania klienta a strategia firmy

    3. MECHANIZMY WEWNĘTRZNE U KLIENTA STRATEGICZNEGO
    • Kultura organizacyjna - jako podstawa do rozpoznania sytuacji klienta
    •Model mapy decyzyjnej
    •Nieformalne struktury decyzyjne - ich miejsce i rola

    4. SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE Z KLIENTEM KLUCZOWYM
    • Zasady budowania relacji z klientem
    •Rodzaje sprzedaży aktywnej i ich specyfika
    •Etapy procesu sprzedażowego
    •Jak budować silną pozycję wyjściową w procesie negocjacji

    5. PLAN ROZWOJU WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR.

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy.

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które mają doświadczenie w sprzedaży, ale właśnie stoją przed nimi nowe wyzwania związane z obsługą klientów strategicznych. W trakcie szkolenia omówimy proces Key Account Managementu na dwóch poziomach: planowania i wdrażania.

  • 985 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

  • materiały szkoleniowe

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

AGATA ANNELIESE PAWŁOWSKA



Trener - Praktyk. Specjalistka w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania relacjami z klientami kluczowymi i korporacyjnymi.



Karierę zawodową rozpoczynała w Claritas Sp. z o.o. gdzie odpowiadała za kierowanie projektem "Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi".

Od 2001 roku związana z PLL LOT S.A. początkowo jako Project Manager odpowiadała za stworzenie i koordynację działań związanych z programem lojalnościowym skierowanym do wybranej grupy odbiorców usług z rynku turystycznego. Wdrożyła nowatorskie rozwiązania informatyczne ułatwiające komunikację z uczestnikami programu. Następnie (2003 - 2007) jako Key Account Manager i Convention Manager zarządzała kontraktami globalnymi realizowanymi na rynku korporacyjnymi, do grona jej klientów należały takie firmy jak: Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi, Wrigley, BP. Stworzyła i koordynowała program "LOT Convention" skierowany do firm działających na rynku MICE (Meeting, Incentive, Convention, Events).

Przez cały okres pracy w PLL LOT S.A. pełniła również funkcję Trenera Wewnętrznego. Prowadziła szkolenia dla sił sprzedaży oraz członków zespołów projektowych.



Założycielka i członek zarządu fundacji Europejki.pl, doskonale poznała zasady funkcjonowania i pozyskiwania środków UE. Swoją wiedzę i doświadczenie z tego zakresu przekazywała na szkoleniach i warsztatach organizowanych dla beneficjentów funduszy strukturalnych.

Agata Pawłowska jest wpisana na listę asesorów akredytowanych przy Instytucji Pośredniczącej II stopnia, czyli przy Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych.



Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego - Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Studiów Podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji organizowanych przez Szkołę Wyższą Psychologii Psychologii Społecznej w Warszawie.

Obecnie Trener w B&O NAVIGATOR prowadzi cieszące się dużą popularnością szkolenia z umiejętności miękkich związanych ze sprzedażą, negocjacjacjami, obsługą klienta, budowaniem relacji, windykacji i motywowania pracowników. Odpowiada również za wspieranie klientów B&O NAVIGATOR w procesie pozyskiwania środków unijnych na szkolenia pracowników oraz kierowanie projektami badań "Tajemniczy Klient".



Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla:

ABCData Sp. z o.o., Antykor Controls Sp. z o.o., Bibby Financial Services Sp. z o. o., Colgate - Palmolive Manufacturing (Poland) Sp. z o.o., Hörmann Polska Sp. z o. o., Leo Burnett Sp. z o.o., Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., P.H.U El-Trans Elżbieta Sierocka, Platige Image Sp. z o.o., PPHU Marko S.J., Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Przedsiębiorstwo Polsko - Kanadyjskie "PRO-STAL" Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Zbożowo - Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu, PW "AGRO-EKO" Grzegorz Pilch, PZM MARKU M.Krawczyk S.J., Technika Warsztatowa Jarosław Ścibor, Weidmüller Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Polisa - Życie S.A.", QUERIS Sp. z o.o., "VIETSPORT" Tran Minh Tuan. Referencje przedstawiamy na życzenie.

Szkolenia o podobnej tematyce