8 Godzin, 1 Dni

MAKSYMALIZACJA WYNIKÓW POPRZEZ ZARZĄDZANIE WSKAŹNIKAMI SPRZEDAŻY

5 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Analiza wskaźników stanowi jedno z najważniejszych narzędzi do zarządzania sprzedażą w małych, średnich i dużych salonach – podczas szkolenia prezentujemy wszystkie sposoby i aspekty wielorakich analiz. Uczestnicy szkolenia nabywają wiedzę z zakresu przygotowywania, weryfikacji oraz analiz danych.

  • Program szkolenia obejmuje:
    - przedstawienie wszystkich wskaźników sprzedaży m.in. capture rate, hit rate, average basket, UPT, conversion rate, effective rate oraz inne weryfikujące wydajność pracowników
    - sposoby oceny i rola analizy dynamiki zmian wskaźników
    - konkretne przykłady analiz mieszanych wykazujące wartości utraconych obrotów
    - budowanie scenariuszy działań na podstawie analizy wskaźników
    - analizy utraconych korzyści na podstawie wskaźników sprzedaży
    - narzędzia do zarządzania wskaźnikami

  • Tak

  • Każdy temat szkolenia podzielony jest na część teoretyczną i praktyczną, która obejmuje warsztaty, ćwiczenia i dyskusje w grupach.

    W ramach szkoleń przeprowadzanych w grupach do 10 osób klient otrzymuje charakterystykę uczestników, obejmującą mocne i słabe strony oraz wskazówki rozwoju zawodowego

  • Szkolenie kierujemy do:

    - do właścicieli wszystkich jednostek sprzedażowych w których głównym wskaźnikiem sukcesu są wyniki sprzedaży produktu

    - do kierowników / pracowników sklepów detalicznych

    - do kierowników/ pracowników działów sprzedaży

  • 5000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Alicja Pacoń

Kinga Czajor

Szkolenia o podobnej tematyce