0 Godzin, 0 Dni

Obsługa Reklamacji i Pokonywanie Obiekcji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Warsztaty pozwolą Państwu:

    • wypracować metodologię rozpatrywania reklamacji

    • trafnie identyfikować reklamacje zasadne i niezasadne

    • poznać metody radzenia sobie z obiekcjami i krytyką klienta

    • wykorzystać techniki perswazyjne w sytuacjach trudnych w obsłudze

  • 1. REKLAMACJE W OBSŁUDZE: Czym są? Jakie są ich źródła? Co o nich myśleć?
    2. REKLAMACJE ZASADNE – PROCEDURA ROZPATRYWANIA: Kiedy klient ma rację? Jakie są poszczególne kroki postępowania?
    3. REKLAMACJE NIEZASADNE – ASERTYWNA ODMOWA: Co powiedzieć, gdy trzeba odmówić? Jak zadbać o dalsze relacje z klientami?
    4. KOMUNIKACJA W PROCESIE REKLAMACYJNYM: Jak zebrać potrzebne informacje od klienta? W jaki sposób przekazać mu decyzje?
    5. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA: Czy warto obawiać się obiekcji? Co najczęściej się klientom nie podoba? Jakie są najskuteczniejsze metody odpierania zarzutów?
    6. KRYTYKA ZE STRONY KLIENTA: Kiedy klient nas krytykuje? Jak podejść do skutecznej obsługi reklamacji? Jak „zadowolić” niezadowolonego klienta?
    7. PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWU: Jakie są mechanizmy wywierania wpływu na ludzi? Co wchodzi w skład technik perswazyjnych stosowanych w obsłudze klienta?

  • tak

  • METODA [SIC!]



    Nasze szkolenia są SKUTECZNE.

    Każdorazowo dopasowujemy formę zajęć do zdefiniowanych potrzeb Klienta. Korzystamy z szerokiej gamy technik szkoleniowych, takich jak: prezentacja trenera, trening grupowy i indywidualny, inscenizacja (odgrywanie ról), dyskusja moderowana, studium przypadku, gry i symulacje, praca w grupach, filmy instruktażowe i wiele innych.



    Nasze szkolenia są INTERAKTYWNE.

    Opierając się na doświadczeniu, badaniach i najnowszych trendach w branży szkoleniowej, które wyraźnie wskazują na przewagę formy warsztatowej nad wykładową, stosujemy taką formę zajęć, które

    w maksymalnym stopniu angażują wszystkich uczestników. Prezentacje trenera ograniczane są do minimum i stanowią zazwyczaj wprowadzenie bądź podsumowanie merytoryczne wykonanych ćwiczeń.



    Nasze szkolenia są CIEKAWE.

    Dbamy również o to, aby prowadzone przez nas zajęcia były interesujące zarówno pod względem treści jak i formy. Niejednokrotnie intrygujemy, zaskakujemy, rozbawiamy i przykuwamy uwagę naszych uczestników, dlatego też na naszych warsztatach nikt nigdy się nie nudzi.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Mirella Kamińska

Mirella Kamińska

Barbara Sołtysiak

Szkolenia o podobnej tematyce