16 Godzin, 2 Dni

PERSWAZJA NARRACYJNA DLA HANDLOWCÓW CZYLI OPOWIEŚCI, KTÓRE PRZYNOSZĄ ZYSK

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Nabycie wprawy w automatycznym, zajmującym i naturalnym stosowaniu przekazów narracyjnych w trakcie rozmowy handlowej z klientem

  • Główne zagadnienia:
    - Czym różni się perswazja retoryczna od perswazji narracyjnej?
    - Jaka jest przewaga perswazji narracyjnej nad retoryczną?
    - Jakie opowieści zdecydowały o kształcie Twojego aktualnego życia?
    - Jakie opowieści bezwiednie stosujesz w kontakcie z klientem?
    - Dlaczego ludzie lubią słuchać opowiadań?
    - Jakie są cechy perswazyjnych narracji?
    - Co to jest wizja konsumpcji i jak ją kreować perswazją narracyjną?
    - Analiza studiów przypadku
    - Samodzielne tworzenie perswazyjnych opowiadań
    - Handlowcy, których chce się słuchać - sesje symulacji i nagrań

  • Certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników

  • - case study method

    - analogical encoding method

    - symulacje

    - ćwiczenia grupowe

  • Osoby, których skuteczność zależy od perswazyjnej siły komunikacji: menedżerowie, handlowcy, KAM, negocjatorzy, pracownicy działu obsługi klienta



  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • materiały szkoleniowe

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

dr Paweł Fortuna

Psycholog społeczny, trener biznesu, negocjator, coach. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego (praktyczna psychologia sprzedaży, psychologia kierowania) i w KUL JPII (psychologia reklamy, psychologia komunikacji perswazyjnej). Prowadzi badania z zakresu komunikacji perswazyjnej i obrony przed manipulacją. Realizował wiele grantów badawczych (m.in. TVP SA). Przygotowywał kandydatów do Sejmu i Senatu RP. Ma 14 lat doświadczenia w konsultingu - m.in. certyfikat American Association for Training and Development; certyfikat Volvo Truck Corporation. Autor licznych strategii negocjacyjnych i perswazyjnych (rokowania prywatyzacyjne w grupie G-8 i W-5, negocjacje z sieciami handlowymi, rozmowy międzynarodowe). Propagator idei białej perswazji i jej praktycznej aplikacji: sprzedaż bez sprzedawania. Fundator Fundacji "Dialog na rzecz Rozwoju". Członek Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Autor ponad 30-stu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Inicjator i współautor serii 10-ciu książek nt. szkoleń wydawanych przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Współtwórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie. Honorowy członek Europejskiego Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów.

Muzyka - autor muzyki do utworów płyty "Dziewczyna Szamana" Justyny Steczkowskiej. Sztuka - Marcel Duchamp, Tadeusz Kantor. Podróże - Islandia. Żonglowanie.

Szkolenia o podobnej tematyce