8 Godzin, 1 Dni

RECEPTA NA KRYZYS: WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKÓW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA DO ZWIĘKSZENIA OBROTÓW

więcej terminów () mniej terminów
  • Warsztat kierujemy do osób zarządzających pracownikami kontaktującymi się z Klientami: zarówno jako sprzedawcy, jak i pracownicy obsługi. Omówimy jak zwiększać efektywność sprzedawców oraz jak wykorzystywać potencjał pracowników obsługi do sprzedaży produktów.

    Omówimy konkretne rozwiązania, które wdrożyli nasi Klienci oraz benchmarki rynkowe: modele rozmów z Klientami; standardy zachowań menedżerów, które wspierają sprzedaż; przykłady kompleksowych rozwiązań zarządzanych przez HR, czy Szefów Sprzedaży.

    Przedstawimy, jak to zrobić, żeby te działania przynosiły wymierne efekty. Zapoznamy Państwa z metodą Success Case Method, dzięki której możemy sprawdzić, jakie działania pracowników przynoszą efekty, a jakie nie. I w związku z tym, w które z nich warto inwestować.

  • W czasie warsztatu poznasz narzędzia, których efektem jest:
     Poprawienie wskaźnika RETENCJI
     Zmniejszenie zjawiska CHURNU i wykorzystanie go do wzmocnienia pozycji na rynku
     Lepsze UPRODUKTOWIENIE Klientów (cross–selling, up–selling)
     Lepsza PRACA NA POTENCJALE OBECNYCH KLIENTÓW (zarządzanie informacjami o Kliencie, m.in. przy użyciu CRM)
     FAIR PLAY jako wyróżnik konkurencyjny, pomagający w zwiększaniu lojalności Klientów,
     Idea CEM jako wsparcie dla sił sprzedaży.

  • tak

  • Warsztat kierujemy do osób zarządzających pracownikami kontaktującymi się z Klientami: zarówno jako sprzedawcy, jak i pracownicy obsługi.

Mariusz Siechowicz, partner zarządzający,Westhill Consulting

Czuję się ambasadorem potrzeb Klientów i dlatego od kilkunastu lat buduję, i wspieram innych w budowaniu, prawdziwie partnerskich relacji z Klientami. Przez wiele lat pracowałem w korporacjach, takich jak ING, czy Medicover, zajmując się coachingiem i obsługą Klienta. Pracowałem jako sprzedawca, koordynator zespołu sprzedawców, starszy specjalista ds. obsługi Klienta, trener i coach wewnętrzny, specjalista ds. standardów obsługi Klienta, menedżer ds. sprzedaży.





Leszek Gregorczyk, konsultant, Westhill Consulting,(do czerwca 2012 Dyrektor Zarządzania Sprzedażą w banku BPH)

Z wykształcenia jestem psychologiem z dyplomem Uniwersytetu Gdańskiego oraz absolwentem studiów MBA dla Kadry HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiadam certyfikat trenerski LIMRA INTERNATIONAL. Pracowałem m.in. jako trener wewnętrzny w brytyjskiej firmie ubezpieczeniowej Norwich Union, kierownik działu szkoleń w sieci sklepów RTV EURO AGD, trener i dyrektor oddziału firmy szkoleniowej Nowe Motywacje. Do czerwca 2012 byłem również odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej oraz szkolenia i standardy sprzedaży w banku BPH. Mam ponadto duże doświadczenie w kierowaniu sprzedażą typu B2B i B2C, zdobyte jako dyrektor handlowy w firmach z sektora edukacyjnego. W ciągu swojej kariery zawodowej konsultanta – trenera prowadziłem m.in. projekty z zakresu rekrutacji, rozwoju kompetencji pracowników, zarządzania zespołem, standardów sprzedaży i obsługi klienta, SFE. Obecnie współpracuję jako konsultant z firmą Westhill Consulting.

Szkolenia o podobnej tematyce