0 Godzin, 3 Dni

Trening komunikacji i motywacji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Podstawowymi celami treningu są:

    • rozwijanie umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy w zespole

    • przekraczanie barier komunikacyjnych

    • wypracowanie umiejętności rozpoznawania struktur komunikacyjnych w wypowiedziach współpracowników

    • dostarczenie skutecznych sposobów pozafinansowej motywacji pracowników

    • wzmocnienie zaangażowania w wykonywane zadania

    • zwiększenie poczucia tożsamości z firmą

  • I. KOMUNIKACJA A MOTYWACJA PODWŁADNYCH

    1. Informacja a interpretacja w procesie wymiany informacji.
    2. Odkrywanie intencji stojących za określonymi zachowaniami.
    3. Przekaz werbalny i niewerbalny w kontakcie.
    4. Zasady porozumiewania się pozwalające uniknąć błędów i zniekształceń.
    5. Określanie celów komunikacji.
    6. Nawiązanie kontaktu, dopasowanie do rozmówcy oraz przejęcie prowadzenia w komunikacji.
    7. Dopasowanie niewerbalne: głosem i ciałem.
    8. Dopasowanie werbalne: parafraza i retransmisja.

    II. EFEKTYWNE NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA SIĘ

    1. Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania.
    2. Oddzielanie struktury od treści wypowiedzi w celu zwiększenia wywieranego wpływu.
    3. Różne style porozumiewania się: wzrokowy, słuchowy, czuciowy.
    4. Umiejętność mówienia językiem różnych osób i dotarcia do każdego pracownika.

    III. JĘZYK W KOMUNIKACJI Z PODWŁADNYMI

    1. Sposoby przekazywania komunikatu.
    2. Techniki uszczegóławiania – zastosowanie Metamodelu.
    3. Umiejętność zadawania właściwych pytań.
    4. Klaryfikowanie obiekcji i wyjaśnianie wątpliwości rozmówcy.

    IV. WZMACNIANIE MOTYWACJI I AUTOMOTYWACJI

    1. Czynniki, które motywują do działania: wartości i cele indywidualne.
    2. Strategie motywacyjne – odkrywanie i wykorzystywanie ich w celu wzmacniania zaangażowania w działanie.
    3. Budowanie pozytywnego nastawienia oraz przekonań wspierających aktywność i odpowiedzialność.
    4. Sposoby unikania wypalenia, radzenie sobie ze stresem.
    5. Angażowanie pracowników w ustalanie standardów wysokiego poziomu wykonania zadań.

  • TAK

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

Szkolenia o podobnej tematyce