16 Godzin, 2 Dni

Visual Merchandising odzieżowy - stopień zaawansowany

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie jest kontynuacją kursu " Visual Merchandising odzieżowy". Stanowi rozwinięcie poprzedniego tematu z naciskiem na umiejętności związane z zarządzaniem produktem, strefą i działem VM. Szkolenie składa się głównie z ćwiczeń i analiz rozwijających zdolności menadżerskie i zachęcajacych do twórczej realizacji koncepcji VM.



    Uczestnicy szkolenia:



    · rozszerzą wiedzę w zakresie VM w branży odzieżowej

    · zdobędą umiejętności managerskie dotyczące organizacji działu VM

    · będą mieli okazję przeanalizować niestatndardowe zagadnienia związane z ekspozycją produktu

  • Program szkolenia:

    · Organizacja działu VM
    · Budowanie planu akcji marketingowej instore
    · Planowanie stref sklepu
    · Układanie ścianek i stołów z ekspozycją
    · Organizacja pracy podczas otwarcia salonu
    · Outlet – specyfika ekspozycji
    · Organizacja pracy w trakcie budowania nowej ekspozycji
    · Wdrażanie zmian w sklepie
    · Nowe trendy w aranżacji wnętrz oraz na wystawie

  • Certyfikat ukończenia szkolenia VM studio

  • Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:



    · wykłady ilustrowane zdjęciami

    · ćwiczenia w parach i grupach

    · przykłady ze sklepów

    · analizy przypadków

    · dyskusje

  • Szkolenie szczególnie polecamy dla:



    · dekoratorów i visual merchandiserów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

    · osób aspirujących na stnowiska managerskie w dziale VM

    · kierowników i pracownikwów działu sprzedaży firm odzieżowych

    · specjalistów ds. marketingu

    · właścicieli firm, sieci sklepów i butików odzieżowych

    · franczyzobiorców w branży modowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

Dagmara Habiera

Zaprojektowane i przeprowadzone programy szkoleniowe: ñ Visual Merchandising ñ Zarządzanie działem VM ñ Projektowanie i aranżacje wystaw sklepowych ñ Stylizacja sylwetki ñ Dresscode – jak Cie widza tak Cie piszą ñ Dobra komunikacja- kluczem do dobrego wizerunku sklepu ñ Efektywne planowanie czasu ñ Szkolenia produktowe ñ Warsztaty twórcze- Malowanie na jedwabiu Prowadziła szkolenia dla: ñ Go Sport ñ KaapAhl ñ Ambra ñ Franco Feruzzi ñ HM ñ Atlantic ñ Amercianos ñ TechPal ñ Planeta Mody ñ i inni Prowadziła prelekcje dla: ñ Puls biznesu ñ Łódź- Targi Zabawek ñ Poznańskie Targi Mody ñ Warszawskie Targi Biżuterii Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Sztukę zawsze chciała połączyć z biznesem. W ten sposób powstał pomysł rozpoczęcia pracy w Visual Merchandisingu. Idealne połączenie biznesu i sztuki. Od 14 lat związana jest z branżą Retail, pracuje jako trener i konsultant w obszarach Visual Merchandisingu. Zna specyfikę pracy w branży poczynając od opracowania standardów, organizacji otwarcia salonu, regularnej pracy a kończąc na inwentaryzacjach. Pracowała jako trener i coach Visual Merchandiserów w polskich i międzynarodowych firmach. Opracowywała standardy ekspozycyjne i prowadziła szkolenia wdrażające standardy. Od 5 lat współpracuje z przy realizacji szkoleń z zakresu Visual Merchandisingu i motywacji pracowników

Szkolenia o podobnej tematyce