16 Godzin, 2 Dni

Wystąpienia publiczne i medialne w kryzysie. Szkolenie interaktywne w formie treningu praktycznego

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • W jaki sposób umiejętnie budować pozytywny wizerunek firmy, korporacji, organizacji i instytucji oraz kształtować politykę informacyjną w kryzysie? Jak w trudnych sytuacjach prezentować na forum niepopularne decyzje oraz opinie? W jaki sposób wzmacniać siłę przekonywania? Jak z klasą radzić sobie z adwersarzami i trudnymi słuchaczami? W jaki sposób umiejętnie komunikować się z mediami masowymi, kiedy firma, organizacja lub instytucja znajdzie się w sytuacji trudnej lub kryzysowej? Zapraszamy na praktyczne szkolenie o charakterze treningu „Wystąpienia publiczne i medialne w kryzysie”.



    Szkolenie prowadzi Elżbieta Żurek, autorka książki „Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka”.



    Szkolenie realizowane jest w formule dedykowanej (zamkniętej) oraz otwartej.



    Zapraszamy także na indywidualne sesje szkoleniowo-doradcze z tego zakresu.



    Szczegóły: www.elzbietazurek.com

  • 1. Jak zmienić w sukces sytuację kryzysową, w jakiej znalazła się firma, korporacja, instytucja i organizacja
    • Narzędzia Public Relations i ich praktyczne wykorzystanie w kryzysie
    • Instrumenty kształtowania pozytywnego wizerunku publicznego oraz medialnego

    2. Działania antykryzysowe a wystąpienia publiczne i medialne liderów, przedstawicieli zarządu, menedżerów, rzeczników
    • Komunikacja wewnętrzna oraz z otoczeniem korporacyjnym a wystąpienia na forum
    • Charyzmatyczny lider i jego rola w organizacji, której grozi kryzys wizerunkowy

    3. Specyfika wystąpień w środkach masowego przekazu w sytuacjach trudnych i kryzysowych
    • Wystąpienia w mediach podczas kryzysu na przykładach: wypowiedzi eksperckie, wywiady, exposé
    • Przygotowanie do konferencji prasowych i briefingów

    4. Umiejętności osobiste mówców podczas wystąpień publicznych oraz medialnych w kryzysie
    • W jaki sposób w sytuacjach kryzysowych przedstawiać na forum niepopularne opinie i trudne decyzje?
    • W jaki sposób w kryzysie odpowiadać na trudne pytania przedstawicieli środków masowego przekazu?

    Copyright by Elżbieta Żurek 2011. Program szkolenia objęty prawem autorskim - kopiowanie, modyfikowanie, publikowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez zgody autorki zabronione.

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy. Odbywa się w kameralnej grupie słuchaczy. W planie zajęć przewidziano praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem kamery, w których udział biorą wszyscy uczestnicy (nagrany materiał prezentowany jest na forum, a następnie podlega analizie oraz szczegółowemu omówieniu przez trenera). Poza ćwiczeniami praktycznymi wiodącymi formami szkolenia są: dyskusja moderowana, wykład interaktywny, praca w zespołach zadaniowych. Każda osoba, biorąca udział w treningu, otrzymuje od trenera feedback w formie wskazówek rozwojowych na przyszłość.



    W czasie szkolenia realizowane są m.in. następujące ćwiczenia praktyczne:

    • Wystąpienie publiczne na zadany temat

    • Wystąpienie na forum w kryzysie

    • Wypowiedź ekspercka w telewizji

    • Wywiad telewizyjny w sytuacji trudnej i kryzysowej



  • Szkolenie szczególnie polecamy tym osobom reprezentującym firmy, korporacje, organizacje i instytucje, które w trudnych sytuacjach występują publicznie oraz prezentują na forum swoje decyzje, czyli: liderom, prezesom, dyrektorom, menedżerom. Udział w zajęcia proponujemy także osobom, których zadaniem jest kształtowanie w kryzysie pozytywnych relacji ze środkami masowego przekazu, między innymi: rzecznikom prasowym, ekspertom ds. Public Relations, przedstawicielom zarządu.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • materiały szkoleniowe

Szkolenie prowadzi Elżbieta Żurek - trener, konsultant, wykładowca akademicki i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Zaprasza na swoją stronę internetową: www.elzbietazurek.com



Autorka trzech książek na temat wystąpień publicznych - najnowsza nosi tytuł „Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka” (Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2010).



Doświadczony trener umiejętności osobistych. Osobisty doradca osób publicznych z zakresu wystąpień na forum oraz w mediach. Jedna z nielicznych osób w Polsce profesjonalnie zajmujących się kształtowaniem wizerunku osobistego z wykorzystaniem technik Personality PR.



Prowadzi szkolenia, treningi praktyczne oraz sesje doradcze według programów autorskich z następujących zagadnień: wizerunek publiczny i medialny, wystąpienia publiczne i prezentacje branżowe, etykieta i savoir-vivre w biznesie, Public Relations, komunikacja mediowa, kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów w zarządzaniu.



Absolwentka Wydziału Filologiczno-Historycznego oraz Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Karierę zaczynała w Niemczech – jako współpracownik Agencji Public Relations Kommunikation w Bonn oraz Telewizji Deutsche Welle w Kolonii. W branży szkoleniowo-doradczej od 1995 r.

Szkolenia o podobnej tematyce